Školenie pre Attention a prečo ho pri kampaniach merať
Kód: 453Podrobný popis
Koľko času venujú používatelia vašim reklamám, ako s nimi interagujú alebo ako rýchlo stránku kde je zobrazená vaša reklama prescrollovali? Na školení vás zoznámime s metrikou Attention, ktorá prináša cenné informácie o tom, ako efektívne reklama oslovuje vašu cieľovú skupinu.
Neexistuje presná definícia metriky Attention, tak ako v prípade štandardov IAB pre viewabilitu impresií. Čo však už dnes vieme je, že attention spája viacero metrík:
- Viewability
- % viewability
- viewable time
- Kontext
- formát
- % zo screenu
- ad clutter
- Interakcia
- mouseover
- engagement
- scroll speed
- Eye-tracking
- kam sa používateľ pozerá
Aké sú výhody metriky Attention?
- Môžete zlepšiť efektivitu svojich marketingových kampaní.
- Môžete zistiť, ktoré stránky alebo obrazovky sú pre vašich používateľov najzaujímavejšie.
- Môžete zistiť, ktoré prvky vašej webovej stránky alebo aplikácie sú pre vašich používateľov najatraktívnejšie.
- Môžete optimalizovať svoje webové stránky alebo aplikácie pre lepšie konverzie.
- Môžete lepšie pochopiť správanie svojich používateľov.
- Môžete zlepšiť celkovú používateľskú skúsenosť.
Ako metrika Attention ovplyvní kampane, budgety a kvalitu kampaní? Ako ju merať vyhodnocovať a realizovať? Odpovede na tieto aj ďalšie otázky budeme spoločne hľadať na školení Attention a prečo ho pri kampaniach merať.
Ak máte záujem o naše školenie, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám poskytneme ďalšie informácie.
Tešíme sa na spoluprácu s vami!
DigiSkilly.sk
Mohlo by vás zaujímať:
Zaujímavé produkty z DigiSkilly.sk:
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.